середу, 25 жовтня 2017 р.

Моє село - окраса України - маленька часточка моєї Батьківщини.




                                           Село... Село. Краса моя і сила,
                                           Мій незів'ялий вічний первоцвіт
                                          Душі моєї сонячне розкрилля,
                                          Мойого серця неосяжний світ.
    В день християнського свята Віри, Надії, Любові біля сільської школи було велелюдно. Тут  відбулось урочисте святкування села. Для дітей були організовані ігри та забави, для молоді спортивні змагання. Багатьом жителям села були вручені Почесні грамоти та Подяки.


Вихованцями дитячого садочка та учнями школи були виготовлені композиції присвячені святу квітів та урожаю. Бібліотекою підготовлена виставка - інсталяція "Селянському роду нема переводу". Завершилося дійство святковим концертом.

Немає коментарів:

Дописати коментар